zaterdag 14 juni 2014

I walk through the fields.

I walk through the fields with the sun in my eyes
Barefoot, I've got my shoes in my hand
I look at the sky, see the birds flying high
Singing songs for a love that once was mine

Then I close my eyes and see his face again
And I feel his lips on mine
By the way he kissed, the way he held me tight
He keeps on running through
My mind, keeps on burning through my mind

I walk through the night, go feel the rain on my head
Fo see the faces of the people passing by
I look at the sky to find the moon way up high
To find the stars shining bright
Between up there

Then I close my eyes and see his face again
And I feel his lips on mine
By the way he kissed, the way he held me tight
He keeps on running through
My mind, keeps on burning trough my mind
By the way he kissed, the way he held me tight
He keeps on running through
My mind, keeps on burning trough my mind

The Cats.

woensdag 21 mei 2014

Grijs.

Een mooie stralende zonnige dag vandaag.
De tuin staat er uitbundig bij met alles wat in één keer een explosieve groei en bloei doormaakt.
Ik kijk er naar verzorg de bloemen en maai het gras, maar ik zie het allemaal in een grijs kleurtje de pret en het enthousiasme is er vanaf en het is allemaal niet zoals voorheen.
Ik heb moeite om mijn bed smorgens uit te komen, waarvoor denk ik dan. Maar ik moet wel want de hond moet er uit.
Ik weet ook wel dat ik je heb beloofd om door te gaan maar het is soms zo verdomde moeilijk. Alleen aan het ontbijt, aan de koffie, alleen op het terras, boodschappen doen,  alleen in dat grote bed.
Na het werk alleen thuiskomen en mijn verhaal nergens kwijt kunnen.
De wereld draait door en ik sta stil mijn lief, want ik mis je zo.
Mijn wereld is zo grijs geworden.

zaterdag 5 april 2014

Stapje dichterbij.

Moe in mijn lijf, moe in mijn hoofd.
Elke dag een stapje dichterbij jou, hoeveel stapjes nog???

woensdag 19 maart 2014

Zomerklaar.



Hoi Lieverd,

Je zou trots op me zijn, want ik heb de tuin zomerklaar gemaakt.
De hortensia´s zijn geknipt en ik hoop maar dat het een beetje goed is gegaan want dat was toch altijd jouw werkje en jij wist  precies hoe dat gedaan moest worden.

Het gras is gemaaid en opnieuw ingezaaid, dat was wel nodig want de hond had het halve veld omgeploegd met zijn tomeloze energie die hij door de korte wandelingetjes met mij niet echt kwijt kan.
Ik heb viooltjes gepot en de tuinmeubelen uit de hoezen gehaald en op het terras gezet, het terras wat je vorig jaar nog met zoveel liefde hebt aangelegd voor mij.
De hortensia´s zitten al vol in het blad, de katjesboom ziet er al prachtig uit en de kamperfoelie die we vorig jaar samen geplant hebben bot alweer flink uit.
Ja de tuin is zomerklaar en het mooie weer kan komen, ik heb het allemaal gedaan maar het lentegevoel wat ik er bij moet voelen dat is er niet,want er is geen lente in mijn hart.

Ik drink mijn kopje koffie als het zonnetje schijnt op dat mooie terrasje waar jouw stoel  zo akelig leeg blijft.
In gedachten praat ik tegen je maar ik krijg geen antwoord terug, het is allemaal zo nietszeggend zonder jou.
 Ik weet heus wel dat ik door moet dat ik de draad weer moet oppakken, tenminste dat is wat de mensen om me heen allemaal zeggen.
Al die lieve mensen die het allemaal zo goed bedoelen maar die niet weten dat het in mijn hart zo koud is en in mijn hoofd zo leeg.
De stilte is oorverdovend, niets is meer hetzelfde.


Schat,
de kamperfoelie bot uit,
de hortensia´s staan vol in blad
de katjesboom ziet er al prachtig uit,
maar in mij is een stukje met jou gestorven.

Ik hou van je.



zaterdag 1 maart 2014

Geen titel........

Alleen de trap op naar boven naar dat grote bed wat nu zo verschrikkelijk leeg en koud is.
Ik mis je in alles om me heen, je warmte als je naast me ligt, je arm om mijn middel zo veilig zo vertrouwd, je hand in de mijne onze vingers verstrengeld, die onverwachte streling over mijn haar, je kus.
Ik mis je zo verschrikkelijk.
De stilte is oorverdovend de leegte enorm en nadrukkelijk aanwezig
Al die lieve mensen om me heen die me met alles willen helpen, die er voor me willen zijn, maar de avonden de nachten ze zijn zo leeg en zinloos zonder jou.
Ik ruik aan je kleren om je dicht bij me te hebben maar ik merk dat je lichaamsgeur vervaagt en het maakt me soms wanhopig.
Jouw kleren die ik niet op kan ruimen omdat ik het gevoel heb dat je er nog een beetje bent als ik alles laat zoals het is. Je schoenen staan nog in de gang, je jas hangt nog aan de kapstok, je bent nog een beetje bij me, ik kan je alleen niet zien, niet aanraken, niet vasthouden, niet ruiken.
Mijn lief, mijn allesie, mijn wereld, wat moet ik zonder jou.